Maatregelen

Geachte gast,

In verband met de huidige maatregelen en richtlijnen gaan er een aantal zaken anders dan we allemaal gewend zijn. Dit geldt zowel voor u als gast als voor onze gehele organisatie en eiland. Wat houdt dat precies in;

Gratis omboekgarantie: Wij begrijpen dat door de afgelopen weken de behoefte is ontstaan om er lekker op uit te gaan, maar dat de onzekere situatie u mogelijk weerhoudt om een paar dagen weg te gaan. Om u gerust te stellen bieden wij u gratis omboekgarantie aan, zodat u nooit uw geld kwijt bent en u altijd de mogelijkheid heeft om uw boeking te verplaatsten naar een ander moment in 2020. Om welke reden dan ook!

  • Verzet uw boeking voor de 7dedag voor aankomst geheel kosteloos.
  • Uw boeking kunt u alleen verplaatsen voor in het jaar 2020.
  • Neem contact op met de receptie via info@hotelletjedeveerman.nl of 0562451378 en kies een nieuwe datum.

In het geval dat de nieuwe datum duurder uitvalt dan de oorspronkelijke boeking zijn wij genoodzaakt dit verschil aan u door te rekenen. Geldig op boekingen via onze eigen website of rechtstreeks per telefoon of mail.

Praktisch:

  • Bij aankomst op Vlieland kunt u uw bagage afgeven aan bagagevervoer Vlieland. Hier wordt volgens protocol uw bagage in ontvangst genomen, u geeft aan waar het naar toegebracht dient te worden. Op de dag van vertrek kunt u bij ons aangeven of u uw bagage opgehaald wilt hebben. Wordt uw bagage opgehaald voor de terugreis dan gaat uw bagage in de bagagewagens van Rederij Doeksen en u vindt uw bagage in Harlingen weer terug. Het brengen en halen van uw bagage op Vlieland is gratis.
  • De receptiebalie is zo ingericht dat wij u op een normale manier kunnen inchecken.
  • Wanneer u komt inchecken houdt u zich dan aan de 1,5 meter ten opzichte van andere gasten die aanwezig zijn tijdens de incheck.
  • Ons hotel heeft voor de meeste kamers een 1-richtingsverkeersbeleid. Dat houdt in dat de normale trap en lift alleen toegankelijk zijn voor opkomend verkeer en de brandtrap voor dalend verkeer. Tenzij u niet anders kan dan kunt u de lift gebruiken om naar beneden te gaan.
  • Tijdens u verblijf houdt u rekening met andere gasten. Deze gasten houden ook rekening met u.
  • Uitcheck geschiedt op dezelfde manier als de incheck. U kunt bij ons met pin, creditkaart of contant betalen. Hiervoor zijn de juiste maatregelen genomen.

Ontbijt: De ontbijtzaal is zo ingericht dat u op meer dan 1,5 meter van elkaar kunt ontbijten en gebruik kan maken van het buffet. Ontbijttijden zijn opgedeeld in drie aparte shifts. Bij incheck vragen wij aan u welke voorkeurstijd u heeft. Het kan voorkomen dat een shift al vol zit.

De ontbijttijden zijn:

  • 08:00 – 08:35
  • 08:45 – 09:20
  • 09:30 – 10:05
  • Gelieve te wachten op aangegeven plek tot onze gastheer of gastvrouw u uw tafel aanwijst.
  • Bij entree ontbijtzaal staat een elleboogpomp om uw handen te reinigen.
  • Tussen elke shift zit 10 minuten. Dit geeft u de ruimte om naar uw kamer toe te gaan of naar de ontbijtzaal toe te komen. Het geeft ons de tijd om de ontbijtzaal weer in orde maken voor de nieuwe gasten.
  • Houdt 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot de andere gasten.
  • Maximaal 2 gasten per tafel. Er is een ruimte waar met 4 personen kan worden ontbeten.
  • Onze medewerkers dragen handschoenen.

Avondeten: Wij werken met een aantal restaurants op Vlieland samen die verzorgen in bezorgmaaltijden.  Bij onze receptie zijn menukaarten beschikbaar waar u bij ons kunt aangeven wat u zou willen bestellen. De bezorgtijden zijn per restaurant verschillend. Bij incheck kunnen wij u hier volledig over informeren. Wij faciliteren in bestellen, servies, bestek en servetten.

Advies:

  • Reis zoveel mogelijk met eigen vervoer.
  • Reserveer uw boottickets online.
  • Heeft u koorts, reis dan niet naar Vlieland.

1,5 meter op Vlieland: Een begrip waar tot voor kort nog nooit iemand van had gehoord, maar nu onderdeel is van ons dagelijkse leven. Wij stellen hoge prioriteit aan de gezondheid en veiligheid van onze gasten en medewerkers en doen er alles aan om risico’s op besmetting en verspreiding te voorkomen. Om u zo veilig mogelijk te kunnen ontvangen is ons hotel volledig aangepast op de nieuwe situatie. Hierbij is aan alles gedacht en voldoen wij aan alle richtlijnen voor een onbezorgd en veilig verblijf.

Om de veiligheid van onze gasten te waarborgen:

  • Wij volgen de richtlijnen en aanbevelingen van de overheid.
  • Ons hotel en appartementen zijn voorzien van informatie over COVID-19.
  • Aangepaste protocollen voor reiniging en hygiëne.
  • Naleving van de procedures voor het omgaan met collega’s die ziek zijn.
  • Wij hanteren protocollen aangereikt door de Koninklijke Horeca Nederland.